「號外🤩」香港嘅客戶最快可即日喺尖沙咀Pick up現貨

近排假期旺季,遇到唔少急單。我估大家都勁忙,無時間(或者唔記得咗😏)要買禮物俾另一半。我地接到好多好急嘅單或者問有沒有現貨。 為咗方便大家(同埋唔想成日煩要走出走入去check吓有無現貨),我哋特意請IT部嘅Ching,聖誕假後即刻用咗一日砌咗一個現貨存清單。大家如果堅趕又找啱合心水的話,就可以whatsapp我地落單。唔啱都可以訂造,不過就要等吓啦!

現貨清單可以click呢度👉🏼 (click here)

大家記得先聯絡我們以whatsapp落單,唔好即時喺網店落。喺whatsapp我地會話你知點樣課金同埋最新可以pick up時間!提貨嘅地點會喺尖沙咀順豐服站-尖沙咀漆咸圍6號(店舖號碼:852E / 電話:2369 8306)。因為我地會直接交到去漆咸圍個站等你去攞,唔洗等收貨、轉運及派貨咁。原則上,我地一放咗落去就可以攞得。

點解要順豐唔面交?因為大家都唔洗約時間等,咁咪可以早啲收工囉!

順豐Pick up地址呢度,係美麗華廣場向金巴利道方向行5-10分鐘。店舖號碼:852E。

Leave a comment